tel 784 392 132 | email jacek.zielonka@onet.eu

Klauzula informacyjna RODO

Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FIRMA PRODUKCYJNO – HANDLOWO -USŁUGOWA „ZIELONKA” Jacek Zielonka Grodzisko ul. Zacisze 5, 46-300 Olesno, z którym można kontaktować się poprzez tel. 784 392 132.
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu określonym w miejscu ich przekazania (np. zapytanie o cenę, przedstawienie oferty, sprzedaż, konsultacja) na podstawie uzasadnionego interesu ADO, którym jest:
    • przychód ze sprzedaży produktów i usług,
    • marketing bezpośredni własnych produktów i usług,
    • dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności,
    • dopełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze;
  3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres konieczny do przeprowadzenia pełnej obsługi określony dokładnie w dokumencie Polityka prywatności i ochrony danych osobowych.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (*jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  7. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne w celu obsługi przez naszą firmę.
  9. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach dopasowania komunikatów reklamowych i propozycji handlowych, konsekwencją takiego przetwarzania będzie zmniejszenie liczby komunikatów i ich lepsze dopasowanie do Pana/Pani potrzeb.